Lampa Astra G, II, idealny stan

Interfejs diagnostyczny VAG K+CAN SuperCommander rel. v2.9 (dwie linie K automatycznie przełączane oraz dodatkowe linie CAN-tp 1.6 i 2.0) do wszystkich samochodów koncernu VAG (Vw, Audi, Seat, Skoda) z lat 1989->2009. Podłączając go do auta będziesz w stanie stwierdzić poprawną pracę lub zlokalizować ewentualne usterki silnika, systemu ABS, AIR-BAG oraz wszystkich innych elektronicznych modułów wyposażenia. Interfejs umożliwia również kodowanie modułów, np. programowanie nowych kluczyków, korekta licznika, zgrywanie i edycja map czasów wtrysków, i wiele, wiele innych. Wachlarz możliwości tego interfejsu jest naprawdę imponujący.

Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:

– odczyt/kasowanie kodów usterek (łącznie 739 błędów)
– przeprowadzanie adaptacji elementów wykonawczych
(np: przepustnica, regulacja obrotów, zapłonu, kąta wtrysku i inne)
– testowanie elementów wykonawczych
(np: przepustnica, zawory, czujniki i inne)
– zerowanie inspekcji serwisowych i olejowych
– podgląd parametrów pracy podczas jazdy tzw. bloki pomiarowe
(np: temp. zasysanego powietrza, napięcie ładowania, położenie przepustnicy, sygnały sondy lambda, skład mieszanki, obroty silnika, obciążenie silnika, czasy wtrysków, ciśnienie doładowania oraz wiele innych)
– Korygowanie liczników
– Odczyt PIN ze sterowników

Obsługuje nast moduły wyposażenia:

– Elektronika i sterowanie silnikiem
– Automatyczna skrzynia biegów
– ABS
– Air-Bag
– Klimatyzacja
– Licznik (m.in. kasowanie inspekcji olejowej i serwisowej)
– Napęd 4×4
– Centralny zamek
– Immobiliser (m.in. kodowanie nowych kluczyków)
– System nawigacji GPS
– Układ komfortu
– Radio
– Wewnętrzny monitor
– Ksenonowe światła (m.in. ustawianie odległości i wysokości świecenia)
– System wspomagania parkowania
– Wspomaganie kierownicy
– Ogrzewanie postojowe
– Regulacja lusterek/foteli
– Pompa wtrysku Diesla
– Kontrola ciśnienia w oponach
– Elektrycznie składany dach
– Oraz wiele innych…
diagnoza wszystkich dostępnych modułów o adresach od 0x01 do 0x80.

Jako jedyny posiada dodatkowo nast. funkcje:

– Kodowanie kluczyków
– Dodawanie nowych kluczyków bez znajomości kodu PIN
– Aktywacja TV
– Pełne zerowanie pamięci CRASH DATA (pamięć powypadkowa)
– Odczyt Security Access Code, logowanie WFS
– Obejście/wyłączenie immobilisera
– Naprawa uszkodzonych sterowników
– Programowanie modułu komfortu

Lista różnic w porównaniu do kabli VAG k+CAN Full Commander v1.4, v2.5 i v3.0:

– poprawiona komunikacja z protokołem UDS po ISO 14229
– możliwość dostępu do pamięci sterowników i liczników w adresach od 0x01 do 0x80
– poprawiona stabilność komunikacji po CAN
– UDS umożliwia zarządzanie sesjami diagnostycznymi rozpoczęcie i stabilne utrzymanie sesji diagnostycznej
– reset sterowników
– odczytywanie i kasowanie pamięci usterek
– odczytywanie i zapisywanie danych ze sterowników
– w/w funkcje nie podsiadają kable Full Commander v1.4, v2.5, i v3.0

Co zamawiasz:

– Interfejs diagnostyczny SuperCommander rel. v2.9 USB (długość przewodu: 130cm)
– Płyta CD zawierająca:
– nasz autorski program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" wersja 2.47 (Click&Easy™)
– program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
– najnowsze sterowniki
– instrukcja obsługi urządzenia
– pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów)
– porady diagnostyczne
– opis przeprowadzenia Chip-tuningu w silnikach TDI
– ekstra dodatek promocyjny
– Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich
– Karta gwarancyjna: 2 lata
– Certyfikat autentyczności
– Wsparcie techniczne: 2 lata

Interfejs dostępny w dwóch kolorach – wysyłanych losowo.

System operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 / PalmOS / Pocket PC / Linux

Więcej szczegółów oraz pełna lista obsługiwanych aut na stronie:
www.diagnostik.pl/nota_katalogowa/PDF_vag-commander.pdf

(adres prosimy wkleić w okno przeglądarki)

  • Komentarze
  • 0